för länge sedan.

Har jag varit sämst eller har jag varit sämst på att uppdatera här i bloggen?! Och jag har till och med slutat lova att jag ska skärpa till mig, nu i sommaren. Jag får helt enkelt ha lite ledigt ;)
När skolan kommer tillbaka med alla tråkigheter så kommer jag säkert att uppdatera minst en gång per dag. Bara för att göra nåt roligare än skolan liksom. Imorgon blir det att rita större delen av dagen. Måste nästan visa upp nåt här i bloggen snart. Jag har ju blivit helt awesome på att rita.
Bilden ovan är tagen av en kompis, och ska föreställa mitt alter-ego. (?) Kavajen är från Stradivarius (Zara), Shorts är från H&M, bodyn är från TRF (Zara) och skorna är från Bella skor-Stockholm.
Ha det gött!

Kommentarer
Postat av: e.

gdzieś przeczytałam Twój polski komentarz i ciekawa jestem czemu piszesz w innym jezyku?:D

2010-08-14 @ 11:47:52
Postat av: Zanna

bo mieszkam w szwecji, i mam praktycznie tylko szwedzkich znajomych i "czytelnikow" na blogu ;D

2010-08-14 @ 15:39:12
URL: http://sidecide.blogg.se/
Postat av: Ajson

Hej, przeczytałam twojego komentarza na moim blogu, dotyczącego lookbooka. Niestety, wykorzystałam limit zaproszeń, ponieważ jest jedno, a kolejne otrzymujesz gdy zrobisz postępy.:( Szukaj dalej, a nóż ktoś się znajdzie!!



Pozdrawiam :)

2010-08-15 @ 13:38:55
URL: http://ajsonserwus.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0