H&M loves Lanvin


Vad tycker ni om den omtalade reklamvideon för H&M <3 Lanvin? Jag är lite tveksam själv. Jag ÄLSKAR VIDEON, men musiken är bara för mycket. Tycker den är så uttrycksfull i sig, och det skulle vara mycket intressantare med lite lugnare bakgrundsmusik. Eller t.o.m helt utan musik.. bara ljud. Nu är jag kanske väldigt petig, men jag gillar verkligen inte när saker är överbearbetade. Det ska vara enkelt. Enkelt och fint.
Idag har jag möblerat om mitt rum. IGEN. Det känns som att jag gör det hela tiden. Jag älskar känslan av nytt. Det räcker att man ändrar lite på detaljerna, och allt känns på en gång så mycket fräschare och roligare. Ska försöka knäppa nån bild imorgon. Ha det gött!

Kommentarer
Postat av: lina

möblera om rummet är typ det roligaste jag vet ;) Gör typ inget annat när jag är hemma :) känslan av att sova på ett annat ställe i rummet bara är så himla go! :D

2010-11-06 @ 10:53:14
URL: http://alliwannasayis.blogg.se/
Postat av: Mimmiiiss

Besök och kommentera min blogg! Vore super gulligt! :)

Love

2011-07-14 @ 23:09:35
URL: http://mimmiiiss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0