Det finns så mycket fint.



Ni vet den där scenen i Pride&Prejudice, precis på slutet, när de äntligen får varandra.. den där dimmiga ängen där. SÅ! Så såg det ut när jag satt på tåget mot Stockholm igår. Tänk er att sitta på tåget med sin lilla anteckningsbok och anteckna alla era tankar, och plötsligt få solen i ansiktet, titta genom fönstret och se ett sådant landskap. Det var bland de finaste stunderna i mitt liv. SÅ vackert var det!
På tal om annat så är Humlegården utan tvekan den finaste parken i Stockholm. Vi var där i morse och lekte med Amelia (min syster) och jag måste säga att man får väldigt mycket Central Park känsla över den. Lekande barn, korvkiosker (såna med hjul på ni vet), människor som joggar, tränar yoga eller bara sitter på en bänk och pratar.
Och jag tror jag har bestämt mig nu.

Kommentarer
Postat av: Hannaaaaaaa

tänkte du uppdateraaa!?

2010-10-26 @ 23:08:42
URL: http://swinghead.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hehe! ;)

Du vet det där minnet.. det är bra, men kort! ;)

Jag antar att du syftade på tårtbeställning?

Du va inte inräknad där, men säg bara till när du vill ha en, så ska jag skriva in det i min kalender :)

2010-10-28 @ 15:55:19
Postat av: Lisa

Jag glömde visst skriva att det va från mig. Haha!

2010-10-28 @ 15:56:02
URL: http://ougat.blogg.se/
Postat av: Lisa

Sv: Haha, ja, inte supersvårt att lista ut kanske! ;)

Okej, ska kika på det, om jag är hemma och så! :) Vet du vad du vill ha för storts tårta? :)

2010-10-31 @ 00:09:23
URL: http://ougat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0