done, and yet not done.

Igår blev jag superinspirerad av dessa två bilder och jag hade redan saxen i handen då jag fick en flashback av hur jag såg ut när jag hade lugg (and trust me, ingen bra syn det där). Tur att man har lite vett kvar ibland, det skulle kunna sluta hur illa som helst annars (trust me, on this one too). 
Nu har jag alltså: anmält mig till högskoleprovet, skrivit engelska-läxan,beställt linser (och fått hela 50kr rabatt på dem.. hoho!), berättat för alla vad jag vill få som 18årspresenter samt julklappar, haft 2 timmars quality time med pappan över AIM, druckit 3 stora koppar grönt te och lyssnat på oskar linnros som bara gör mig glad fast jag egentligen inte gillar hans låtar. Och allt detta på en och samma kväll. Lite duktigt!
MEN! Jag har ju glömt att berätta att en av mina outfits hamnade som en av insiprations outfits på denna fina människans (som jag inte ens känner) blogg. Check it out HERE!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0