bara en början.

Tjohopp!
Tänker inleda bloggen med några sommargodingar ifrån Topshop. Och just Topshop är ett underbart märke som passar de flesta plånböcker. Här kommer då pastell- och marinspecial. Snyggt att missmatcha de randiga plagg med ett par grova kängor, coolt även till sommaren! Både till pastell och marin har jag valt dofter som jag själv använder och tycker att de passar just till de här outfits. Den gröna är Be Delicious DKNY, den rosa Essence de femme av Hugo Boss. Jag kommer också att lägga ut en dagens så fort jag har lite tid över imorgon. Ha det gött!

Kommentarer
Postat av: Melinda

Fin header :)

2010-04-10 @ 21:25:31
URL: http://metrobloggen.se/mindy

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0