en miljöfråga.

Tack vare min lillasyster har jag rätt bra koll på alla barnserier och annat liknande. Jag har länge stört mig på alla de "you-gotta-be-perfect" rosa, serier a´la Hanna Montana men det jag såg idag var det absolut värsta. Den serien, har nästan fått mig att skriva en insändare till själva ordförande för Disney Chanel. Jungle Junction heter den, och handlar om färgglada djur på HJUL (bil-liknande) som håller på att industrialisera DJUNGELN! Snacka om FEL budskap! Väldigt smart av serieskaparna att lansera en serie för spädbarn om mekaniserade djur som förstör planeten! Och hela det där snacket om att "Vi måste informera barn, om hur viktigt det är med miljöfrågan". Såna serier är ju VERKLIGEN en bra början. Jag vara bara tvungen att skriva om det. (:
Ha det bäst!

Kommentarer
Postat av: andreas

FAIL! allt väl?

2010-05-05 @ 18:00:52
Postat av: sania claus ★ - MODEBLOGG

vad sjukt! hahha



sv: hahahah ;)

2010-05-11 @ 20:59:53
URL: http://www.saniaclaus.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0