SS10 och lite annat.

Tjingeling!!
Härligt väder, ett ljud av en gräsklippare, mjukglass på stan, tunna strumpbyxor.. Får en sån sommarkänsla så att jag vill skrika! Av glädje förstås.. och lite av längtan kanske. Tackar alla er som gör mitt liv så kul, även att många av er är så långt bort. Kärlek till er!
Blir nog att rita lite nu och sen sitta på skype, först med pappa och sen med Pat., jag kanske hinner städa lite också. Måste också börja leta efter nån klänning på nätet, till Paulinas och Thomas 18årsfest. ;O Tiden går ju så fort så att man inte hinner med hälften av de sakerna man vill göra. Är i ett stort behov av en noggrann planering!!! Och förresten bilden är tagen i somras när jag var hos min kära, och nu även lite kända pappa i Trestaden (hoppas att han inte får ett storhetsvansinne nu)!
Pöss och kräm!

Kommentarer
Postat av: Lisa

Fredagsmyyyyys! :D



Härlig blogg du har! :)

2010-04-16 @ 20:30:26
URL: http://ougat.blogg.se/
Postat av: ANGIE

Jag med som in i!!

2010-05-05 @ 19:03:44
URL: http://stylings.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0