Gdansk: Juni 23, 2010




Sidecide bloggar fran Gdansk!! :)
Sa har sag jag ut idag nar jag flog fran skavsta till gdansk. Kommer att stanna har hos pappa nagra veckor. Jobbet, stranden, mys med famlijen och vanner, och en eller tva festivaler!!
Kan livet vara battre?
Ni far ursakta mig, att jag inte skriver med svenska tecken, men jag orkade inte koppla in min egen dator an, sa det far bli den har sa lange (utan de svenska bokstaverna).

Jeansshorts och den vita skjortan ar second hand. Skorna kopte jag i stockholm pa Belle Shoes (vid Stureplan).


Kommentarer
Postat av: Johanna

Jag älskar skorna... O.o

2010-06-24 @ 10:30:13
Postat av: Hannaaaaaaa

du är ju helt galet snygg bara.

2010-07-05 @ 12:19:45
URL: http://swinghead.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0