thoughts.

Klockan är 23:40. Jag borde sova nu.. eller åtminstone skriva klart religion-läxan.
Men jag har så många tankar i huvudet just nu.. så jag tror inte jag skulle kunna koncentrera mig på något annat än att skriva ner allt. Eller bara skriva. Skriva om småsaker, som egentligen inte spelar någon roll. Skriva om livet. Fast inte de djupa existentiella frågorna, utan bara om livet. Som den är. Till vardags. Ibland undrar jag om något annat spelar roll? För att är det inte kärlek i sin enklaste mening man lever för? Är det inte lyckan över små, betydelselösa saker man lever för? Är det inte känslor man lever för? Eller borde leva för i alla fall?
Så vill jag leva mitt liv. Jag vill kunna hitta lyckan i de mest vardagliga saker. Jag vill kunna förstå mina känslor. Jag vill kunna älska. Älska allt runt omkring mig. Och älska mig själv.
Och bara vara lycklig. Utan massa krångel.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0