some real stuff from the 40´s

Hey!
I´m back on the track! Superfina älsklingsklänningen i schiffong hittade jag på en second hand nere i Polen. Jag frågade först hur gammal den var, tanten svarade ungefär så här: Den här är faktiskt en av mina egna klänningar och jag köpte den precis efter kriget (1944 alltså!!!!!!!!). HUR COOLT?? Typ supercoolt! Och sa sa hon att jag ser så trevlig ut och jag kan få den för endast 50kr (!!) om jag lovar att jag inte säljer eller ger ut den till nån.
Lite coolt som sagt. Skorna som inte syns så bra på bilden har jag hittat in liten butik också i Polen, och skärpet är faktiskt ett par strumpbyxor ;)
Ha det gött!

Kommentarer
Postat av: agatheloff

great look!

2010-08-18 @ 00:30:52
URL: http://agatheloff.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0