I needed something new.

Finfina väskan och blusen- Erikshjälpen, Vimmerby.

läppstift färgen: Dazzling Cherry, Oriflame


Hej på er alla!

Hur lat var inte jag de sista dagarna? Typ jättelat! Det känns som att jag bara har planerat och lovat massor och inte gjort nånting. Man får väl vila lite ibland och ladda om batterierna. För att nu är jag faktiskt på hugget!! Både när det gäller skolan, bloggen, lookbook och allting!! Lite grymt!

Ni kanske har också märkt att jag har fixat lite här på bloggen? Förutom de små ändringar i designen har jag lagt till massor med nya roligheter till höger om inläggssidan! (Ni kanske behöver högerklicka och "hämta sidan igen" för att se ändringarna.) Nu blir det att titta på Camp rock 2, inte riktigt min grej, men den ska tydligen vara bra.

Ha det fint!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0